We will rock you, Hoy no me puedo levantar, Fama i Grease són alguns d'aquests exemples.
I tu¿? Has anat ultimament al teatre¿? Qué ens recomanes¿?
M_Erikkson/
A continuació podreu veure un llistat amb tots els teatres principals de la provincia de Barcelona, així podreu triar on preferiu anar segons la localitat:
- Llantiol Ciutat Vella
- Borràs Ciutat Vella
- Jove Teatre Regina Distrito Gràcia
- Teatre Apolo Ciutat Vella
- Tívoli L'Eixample
- Mercat de les Flors Sants Montjuïc
- Teatre Condal L'Eixample
- Teatreneu Distrito Gràcia
- Club Capitol Ciutat Vella
- Tantarantana Teatre Ciutat Vella
- TNC. Teatre Nacional de Catalunya L'Eixample
- La Villarroel L'Eixample
- Grec Sants Montjuïc
- Sala Beckett Distrito Gràcia
- Guasch Teatre Barcelona
- Teatre Victòria Ciutat Vella
- Espai Escènic Brossa Ciutat Vella
- La Farándula Sabadell
- Zorrilla Badalona
- Versus Teatre L'Eixample
- Teatre Principal L'Eixample
- Josep Maria de Sagarra Santa Coloma de Gramenet
- Poliorama Ciutat Vella
- Ateneu Popular 9 Barris Nou Barris
- Gran Teatre del Liceu L'Eixample
- Coliseum L'Eixample
- Circol Maldà Ciutat Vella
- Modern El Prat de Llobregat
- Joventut L'Hospitalet de Llobregat
- Cirvianum Torelló
- La Pasió d'Esparreguera Esparreguera
- Casino Prado Suburense Sitges
- Sala Fabià Puigserver Sants Montjuïc
- Artenbrut Distrito Gràcia
- Monumental Mataró
- Teatre de Ponent Granollers
- Cal Bolet Vilafranca del Penedès
- La Passió d'Esparraguera Esparreguera
- Vigatà ACEC Vic
- Sala Cabañes Mataró
- Teatre del Sol Sabadell
- El Celler Rubí
- La Passió d'Olessa de Montserrat Olesa de Montserrat
- L'Antic Teatre Ciutat Vella
- Prado Sitges
- Barcelona Teatre Musical Sants Montjuïc
- Teatre Principal Vilanova i la Geltrú
- saT! Sant Andreu Teatre Sant Andreu
- Atrium Viladecans Viladecans
- Teatre de L'ACIDH Distrito Gràcia
- Sala María Plans Terrassa
- La Massa Vilassar de Dalt
- La Puntual Ciutat Vella
- L'Alegria Centre d'Arts Escèniques de Terrassa Terrassa
- Teatre Conservatori Manresa
- La Poderosa Ciutat Vella
- Sala Teatre Vilafranca del Penedès
- Sala Muntaner L'Eixample
- Lasala Miguel Hernández Sabadell
- Teatre del Raval Ciutat Vella
- Teatre Principal Sabadell
- Kursaal Manresa
- Espai Navae Sant Andreu
- Sala Taller22 Sants Montjuïc
- TGB. Teatre Gaudí de Barcelona L'Eixample
- Teatro Dreams Distrito Gràcia
- Sipario L'Eixample
- Teatre Romea Ciutat Vella
- Patronat de la Fira del Teatre Ciutat Vella
- Antonia Argeric Roca Ciutat Vella
- Sociedad del Gran Teatro del Liceo Ciutat Vella
- Accions Teatrals la Cubana S.C.C.L. L'Hospitalet de Llobregat
- L'Avalot C L Santa Coloma de Gramenet
- Teatre Novedades L'Eixample
- Piula And Txorxil Productions L'Eixample
- Clownfishcat S L Sants Montjuïc
- Cous Cous Clown S Cv Horta Guinardó
- Teatre la Amistad Martinense Sant Martí
- Vol - Ras Teatre Sants Montjuïc
- Res de Res & En Blanc P Ciutat Vella
- Teatre La Riereta Ciutat Vella
- Teatro Dagoll Dagom L'Eixample
- Companyia Carles Santos S L Sant Martí
- Teatro Municipal Badalona
- Teatro Chapertons El Masnou
- Clownx Teatre P Montmeló
- Teatro Dagoll Dagom Ripollet
- Companyia D Espectacles la Tal Sccl Rubí
- Joventut de la Farandula Sabadell
- Joventut de la Farandula Sabadell
- José Oriol Aubetf Collados Sant Pol de Mar
- Teatro Comediants Canet de Mar
- Teatre Nu Igualada
- Teatro Gestió Vilanova i la Geltrú
- Teatro Artristras La Garriga
- Oniric Produccions S.C.C.L. Sant Joan de Vilatorrada
- Teatre Sémola Vic
- Ajuntament de Vilanova I la Geltrú Vilanova i la Geltrú
- Teatre de Lloguer S.C.V. Ciutat Vella
- El Tricicle Companyia Teatral S.L. L'Eixample
Fonts: http://barcelona.lanetro.com/teatros
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

Personalment vaig anar a veure fa ja bastants anys els Pirates, la última obra del magnífic Carles Sabater, cantant del grup català Sau.
ResponderEliminarTot un honor.
També recomano 100% We will rock you, especialment per a tots els amants de Queen.
Doncs ja que dintre de poc direm adéu al 2009, m'agradaria dir quina ha estat per a mi la millor obra de l'any, sens dubte: Germanes! Em va encantar, amb els seus moments de tristesa i els seus moments d'alegria, com la vida mateixa. Si tornés a La Villaroel el 2010, no us la perdeu!
ResponderEliminar